Powiat MiechowskiPowiat Miechowski
Powiat Miechowski

Biuletyn Informacji Publicznej Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Zarządzanie Kryzysowe Mapa strony

Badanie satysfakcji klientów

29-10-2009
Badanie satysfakcji klientów
W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej” Priorytet 5 „Dobre rządzenie” Starostwo Powiatowe w Miechowie przystąpiło do realizacji projektu (...)

(...) pn. „Doskonalenie jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie”. Projekt obejmuje szkolenie nt.: programu doskonalenia usług, samooceny (CAF), ISO 9000, badania satysfakcji klientów oraz badania satysfakcji pracowników.
Od 2 listopada w budynkach starostwa przy ul. Racławickiej i ul. Sienkiewicza będzie przeprowadzana ankieta badania satysfakcji klientów Starostwa Powiatowego w Miechowie.
Ankieta ma na celu zapoznanie się z poglądami klientów Urzędu na temat jakości pracy Starostwa. Wszystkie odpowiedzi i sugestie przyczynią się do usprawnienia pracy Urzędu.

A N K I E T A

                                                                                                 /Edyta Jędras/